sorry seems to be the hardest word?

dagens vill ha: en tidsmaskin eller utlandsresa, måste bort, igen. orkar inte.
dagens klädsel: 
levi'sjeans, 3/4ärmad tröja från H&M
dagens frisyr: uppsatt
dagens smink: mascara
dagens låt: 'cuz i can
dagens planer: typ dö för att sedan återuppstå imorgon?
dagens misslyckande: jävla ljumskfan
dagens drog: värme/vetekudde
dagens köp: macka
dagens godis: -
dagens humör: tidigare ganska bra, just nu på botten
dagens citat: ?
dagens roligaste: m: "alltså, jag har värsta ont i magen... känns som om jag är lika
stor som en gravid", j: "jaså?", m: "ja snart är det nog dags att börja fundera ut namn.."
j: "på ungen eller pappan!?"
schysst där! ;D rappkäftade kaxpropp.

blä, ljumsken sket sig idag. träningen gick asbra innan, men självklart kan jag ju inte få
vara hel. den är helt körd nu. jag som skulle få spela div3 nästa vecka... är så lessssss!
ska lägga hårinpackning och ansiktsmask nu, kommer inte på något bättre. får se om
det blir något mer, ni lär ju knappast missa något med tanke på mitt humör. hörs.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0