jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut.

nyss hemkommen, nerkyld och genomfrussen. blev förlust iallafall, 2-1 till stensätra. dom var
så inte värd det. men ja, dom hade väl både marginaler och domare på sin sida och så var det
bra med det.
vet inte varför det blivit sån hysteri runt ämnet, varför precis alla frågar, men åkte med anna
och rikard hem och även där, "så ni har separerat för alltid du och...?". bra fråga.., nästa?
hela mitt liv är ironi. hela gårdagen var ironi, hela jag är ironisk. det var verkligen så ironiskt
att det var läskigt. nu ska jag på allvar sluta med horoskopen tror jag. skrämmer mig själv.
äsch.
nu ska jag värma lite köttbullar. avsluta med te och krypa ner under täcket. såna dagar man
återigen skulle haft någon bredvid. nån att värma sina iskalla fötter mot och någon att skeda
med. jösses, jag vet, det var ett jäkla tjat på mig. men tomheten har blivit så påtaglig nu.
önskar att jag hade ett svar. önskar inte mer ett ja än ett nej, men jag önskar att jag visste själv.
nej, men sängen väntar för jag är verkligen sjukt trött. godnatt!
puss,

minns du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0