no more mistakes, cause in your eyes i'd like to stay

bättre dag idag, "sovmorgon" till 13 igen, men som vanligt hade jag hellre tränat. var nämligen
istället för detta på sjukhuset och kollade hjärta, blodvärde, blodtryck. även öronen eftersom
jag får så ont i dessa när jag får migrän.
föreläsning i aulan, "vem fan bryr sig?", den var faktiskt riktigt bra. handlade om klimat och
miljöfrågor, små saker som kan göra skillnad osv. man blev inspirerad av henne, nannymaja.
innan skolan började så tog jag mig ner på stan och köpte min efterlängtade herrskjorta, (man
skulle ha en pojkvän att sno kläder av istället för att köpa egna), för jag kunde helt enkelt inte
låta bli.

fin va? jag love it.
blir ingen träning ikväll heller, fortfarande matt från gårdagen. istället följer jag med ut till
jernvallen och tittar på vad som skulle ha blivit min match, dm-semi mot stensätra i f17.
jag vill verkligen vara med! men nej, så kul skulle man inte ha nej.
nu ska jag laga middag. vi hörs senare.
puss,


Kommentarer
Postat av: Catrin

jättetjusigt! :D

2009-09-22 @ 20:31:14
URL: http://catrinoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0