just give me a chance to prove to you tonight,

vinst med 4-2 mot serieledarna på vallen. ganska skönt, vilken skräll! är superglad för
tjejernas skull. själv spelar jag imorn(!), är skitnervös redan fast jag vet att jag börjar
på bänken. jag ska få spela fotboll igen, det är underbart.

nya jeans blev det också ja, kunde inte låta bli, behöver verkligen jeans också. så ja,
nya svarta fina levi's från carlings för 899pix hänger nu i garderoben.

ikväll ska jag nog hem till catrin, förmodligen ska jag också köra dit. hihihi, jag bakom
ratten till valbo, sug på den ni! och njae, e4an blir det nog inte nej, men ändock!
nu ska jag skjutsa mor min till ica. trevlig helg gullgrodor.
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0