jag skulle pröva mina läppar mot nån annan,

haha, har tänkt på det hela kvällen nu. fan vad jag är nervös! tur att jag känner folk
som sitter i samma sits, haha. töntigt egentligen, för jag vet ju vad jag har att förvänta
mig av mig själv. nej, inte särskilt mycket i detta sammanhang... shit. men som sagt,
blir det nåt så kan jag lova att ni kommer få veta!
haha, säkert annars också. sitter och lyssnar på lasse nu, och det doftar nybakat i hela
huset! mamma har bakat bullar med huvudsyfte på brorsans födelsedag, men det går ju
faktiskt inte alls att låta bli dem när de ligger på bänken och ryker. har säkert ätit 10 st.
(ja, liten överdrift).
blev en promenad med emma också. mycket trevligt, så härligt att prata av sig, något vi
gör alltför sällan. nu ska det bli ändring på det stumpan!

ända sen dess hjärtat. kommer alltid att vara så! you're simply the best!
tack för allt, och tack för att du står på min sida.

nu ska jag ta en titt på engelskaglosorna, sen är det bedtime! godnatt.
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0