jag får liksom ingen ordning på mitt liv,

blev stan och fika med matilda, så himla värdefullt! kände att det behövdes. satte oss på
coffeelounge iallafall och fikade en lång stund, pratade om allt mellan himmel och jord.
myyys. provade också skjortan jag hittat på H&Ms herravdelning, me like! köpte den dock
inte, duktig jag! ska vänta ett tag, får ju lön på fredag och så... får se.

åkte till mariakyrkan sen och röstade i kyrkovalet. nej jag är inte ett dugg intresserad men
min syster är insatt och bad mig rösta på ett ex antal kandidater, så jag gjorde helt enkelt
det. dessutom tycker jag inte riktigt att sverigedemokraterna har något i svenska kyrkan att
göra så det jag kunde göra åt det var att rösta på något annat.
nu är det top model på tv så det tänker jag kika på. hörs senare.
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0