i've always been a sucker, had this weakness for a boy.

garderobspåfyllning;

puderrosa blus från H&M, 149pix. helt okej, supersöt i think. vad tycker ni, keeper?

jag är så jävla trött nu att jag inte riktigt vet vart jag ska göra av mig själv känner jag.
att sova halv tio på en fredag känns ju inte heller jätteroligt. syster är på väg ut på krogen
och lillbrorsan är på junibacken, mamma är ute med sina arbetskamrater och pappa sitter
på sitt rum och poppar musik. hör knappt vad jag tänker. kan hända att det blir en ny
wallander idag, om jag orkar. fick cellisten hem i brevlådan idag... får se,
tidig dag väntar imorgon, nervös, jag? nejnej... ehe jo, en aning. töntigt egentligen men ja.
nu ska jag göra iordning lite fredagsmys för mig själv. ha det bäst!
puss,

this has got to die, i said this has got to stop.
this has got to lie down with someone else on top.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0