it's up to you,

ursäkta, men ni är för jävla tråkiga! jag vet att ni läser, jag ser det varje dag. ändå är det
inte en jäkel som kommenterar!? ställer jag frågor är det ingen som svarar. det börjar bli
ganska enformigt att bara sitta och rabbla en massa saker utan att på respons. för att
återigen använda ordet tråkigt. tappat suget på att blogga helt nu, så inte vet jag, dags att
lägga ner? your call.

var bara tvungen att kolla på fråga olle dokumentären idag, det är ju verkligen ett jäkla påhitt.
men fan vad kul det är att kolla på. nu ska jag äntligen sooooova. dröm sött.
puss,

Kommentarer
Postat av: elin

tycker du ska fortsätta blogga gumman :)

2009-09-30 @ 23:48:16
URL: http://elinbrodin.blogg.se/
Postat av: Catrin

fortsätt!!!

2009-10-01 @ 15:14:24
URL: http://catrinoberg.blogg.se/
Postat av: Svensklärare Janne

Vad hände med punkt och stor bokstav?

2009-10-01 @ 15:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0