i'll never be your perfect girl,

jag är så glad att jag trots allt åkte iväg. det där var precis vad jag behövde. prata av mig
och köra positiv feedback. har fått höra att jag (i omklädningsrummet) "aldrig visar när jag
har en dålig dag", "att jag jämt är glad då folk inte har sett mig arg", jag är "eftertänksam",
"lätt att prata med", "ambitiös" och "trevlig". jag mår mycket bättre nu. mitt ifk gävle är
verkligen världens bästa lag.
skjutsade johanna till hennes, iaf soon to be, boyfriend och sen körde jag väl en bit, åkte och
tankade och så. höll på att krocka med garageporten när jag skulle upp på uppfarten, men
det var ju bara ovana, haha.
nu ska jag nog faktiskt ändå plugga. har sovmorgon imorgon, börjar 12.50 och ska träffa
josefin kl 12. så pluggar jag nu får jag sova ut ordentligt imorgon, vilket jag känner att jag
behöver. så där har ni min kvällssyssla, skriver säkert mer lite senare.
puss,

 


Kommentarer
Postat av: AMELA

ABSOLUT :) Den är kvar.

2009-09-02 @ 23:47:12
URL: http://pepiopi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0