i wouldn't trade the pain for what i've learned,

hittade en lista, tråkigt som jag har just nu efter min pw så hade jag tänkt svara på denna.

Sommar 09, jag har:
druckit alkohol: ja
rökt: nej
varit full: har känt mig mest tom, men ja det har hänt. 
däckat: nej,
varit på fest: ja
fått minneslucka: nej,.. eller?
varit kär: nej, är nog immun mot sånt.
älskat någon: givetvis
haft ett förhållande: nej
fått ett sugmärke: nej
gjort ett sugmärke: nej
kysst en främling: beror på vad som räknas som främling..?
sovit i samma säng som någon av samma kön: ja
sovit i samma säng som någon av motsatt kön: ja
gråtit dig till sömns: ja
vaknat av att du gråter: inte vad jag kan minnas
skrikit ord som hora och slampa till någon: nej.
slagit någon på skoj: ja, catrin är ganska utsatt för sådant.
blivit slagen på skoj: ja
lärt känna över 10 stycken nya människor: skulle kunna vara så.
varit på solsemester: ja, kreta
badat i havet: ja
sett en hel fotbollsmatch: ja
inte sovit på en hel natt: ja
varit på sjukhuset: oja...
sovit i över 12 timmar: ja
spytt: ja, sjukdom.
haft sex: jaa..
sett en film mer än 10 gånger: tror jag inte
tagit någon på asset: jaa
velat dö: nej, inte på allvar.
åkt buss i över 10 timmar: nej
varit ute en hel natt: nej jag tror inte det.
blivit tagen av polisen: nej, inte det heller.
svikit en vän: hoppas jag verkligen inte.
varit sjuk: haha, ja.

kul va? nej, jag vet. ska ner och laga mat nu iaf, hörs senare :)
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0