i was just trying to be my self,

såhär har min kväll mer eller mindre sett ut,


jag greppar inte hur jag själv har kunnat älskat matte, att det faktiskt har varit mitt
favoritämne. visst, jag är väldigt bra på det men det är väl himla omständigt att behöva
skriva hur mycket som helst hela tiden. egentligen är det inte svårt, bara så jäkla drygt!
tanken vill liksom inte närvara.

ikväll kommer iallafall matilda hit, och vi har väl tänkt att baka nåt delicious och ha en
film-mys-kväll, och det ser jag fram emot!

för övrigt så sa josefin att det inte blir någon träning för mig alls den här veckan, vilket
jag finner väldigt tråkigt, men det är väl kanske lika bra det. ska på återbesök på måndag
och köra igenom det då. sen är det bara att hålla en tumme för att det håller.
nu börjar det osa mat här så jag ska nog pallra mig ner och duka lite. skriver mer sen.
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0