i try to run, but see, i'm not that fast.

har varit vaken i cirkus en timme redan, varför vet jag inte. la famiglia åkte till uppsala
precis när jag kom ner och skulle ställa dit en cykel åt malin och jag var inte klar nog
att få följa med. så nu sitter jag i soffan istället och kollar på cloverfield, och det var väl
en jäkla skum film?
gårdagen spenderades iallafall med caträn, vi kikade på fotboll osådär. jag tror att alla
hette någonting med zlatan på facebook sen. var det bara jag som tyckte att det var
sådan jäkla röta bara? att bollen halkade in på ett bananskal? kan inte tycka att det var
skickligt, bollen hade lika gärna kunnat gå målvaktens väg. klart jag är glad att sverige
vann men det var inge ibracadabra igår inte. sen fattar jag inte vad som krävs för att vi
ska få vara med i vm heller? låg vi 3a i tabellen nu, hur många matcher är kvar och
hur många måste vinnas, kan någon förklara det för mig?

i brist på bättre saker att göra ska jag nu gå och räkna lite mattebtal, ligger nog ganska
efter sen i fredags med tanke på att man låg efter innan om man inte hade jobbat hemma...
hoppas på gym med matilda senare i eftermiddag, beror på när hon kommer till gävle. hörs.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0