i just wonder how far it'll take me?

tror att det är dags att skutta i säng nu, är fruktansvärt trött efter träningen. men det gick
faktiskt riktigt bra idag innan jag var tvungen att sparka ner i mattan. känner av fotskadan
igen, och är sjukt less på det. men jag måste ändå säga, och jag tycker verkligen inte om
att skryta eller ge mig själv beröm, att idag var jag bra. idag var jag sjukt bra, förutom
konditionen var det inte mycket som märktes av mitt halvår av endast rehab. jag ska tillbaka
nu och jag ska hinna spela någon match innan säsongen är slut. jag är så taggad.

har spenderat kvällen nere i soffan med farsgubben och kikat på tv. myspys.

syns det att vi är släkt eller? :) nej, jag tycker nog inte det. haha,
lillebror har knäppt detta otroligt fina kort..
men nej, nu är det bedtime! hörs imorgon sötnosar.
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0