i guess second best is all i will know,

bra dag idag, riktigt nice. ehe, nej jag missbrukar inte det ordet? slappis dag i skolan och
pannkaka till lunch. ganska värdefullt kände jag, inte ofta man blir mätt i matan inte.
efter skolan åkte jag till jobbet och gjorde två timmar och får alltså lite drygt 200spänn i
så kallad lön nästa månad då, haha... hoppas verkligen att jag hinner jobba mer innan löning.
jag och linn garvade i princip hela tiden, och det blev en del bulle och cacao creme. vilket
problem det var med kvinnan med inbrottet också, HAHA.
efter jobbet träffade jag moa(!). så himla härligt, äntligen. fikade och babblade på på vårat
stammisställe, nya wayne's. blev te och devil's cake innan vi strosade runt och letade leksaker
och sånt man kan köpa åt lillebrorsan i födelsedagspresent.

rätt plats vid rätt tillfälle också. toapaus på sf, där blev vi bjudna på popcorn! haha,
satt där uppe i fönstret och myste en stund innan vi gick till bussarna och åkte skilda
vägar. så skönt att träffa dig stumpan!
nu går idol på tvn vilket jag också tänker glo på en stund :)
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0