his words were like heaven in my hurricane,

det har varit riktigt dåligt med inlägg idag, jag vet det, men jag har haft fullt upp.
tränade imorse vilket gick superdåligt, hade inte ett rätt och var klappkass träningen
igenom. gick i skolan och jobbade sedan några timmar, träffade min maria på stan
och gick en stund och kikade lite. käkade på wayne's (deras tacopaj är asgod!)
efter det satte jag mig på strömvallen och kollade på våran dm-final mot huge, vilken
vi vann med 1-0. det var så viktigt att det var sandra som gjorde målet, hon var så
bra och behöver allt självförtroende hon kan få, våran lilla (stora) 95a.
mamma kom och mötte mig på cykeln och nu sitter jag här. kläderna från h&m har
kommit och jag är riktigt tveksam till kjolen, linnet var för litet så det tänkte jag låta
catrin prova. och så har äntligen min älskade klänning från stylebystars kommit.
minns ni den?

finally, den är min. och jag älskar varenda millimeter av den.
nu är jag så trött att huvudet mår ännu sämre än det brukar. så jag ska lägga mig i
sängen och försöka sova lite, vänta på lite söta sms... hihi! godnatt!
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0