go a head now, try and live without me!

idag har jag varit rätt duktig ändå, jag har nog gått bort allt godis jag åt innan. vid 4 tog
jag en promenad med anders, och nu har jag ganska nyss kommit in från en 50mins
promis med august. så himla härligt. jag har verkligen världens bästa pojk-vänner!
ni är riktiga vardagshjältar. ååh vad jag tycker om er! er kommer jag aldrig att släppa taget
om, bara så att ni vet.
bör väl nämna dagens tredje hjälte, som fick mig att skratta och le trots att jag var så arg
och nedstämd att jag trodde jag skulle spy på mig själv. jesper, du lyckas alltid!
ni tre är så jäkla bra, och jag är så grymt tacksam. ni är guld värda.
nu ska jag hjälpa syster med att filma nå tjosan på teckenspråk, sedan ska jag lägga mig
och kika på den wallander som päronen hyrde igår, tjuven. har hört att den ska vara bra.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0