give me a call, i miss you, you know i really do...

hemska kväll, du är den enda som skulle förstå... ingen känner mig så som du gjorde.
har haft en bra dag iaf, tacos till lunch och irländsk julafton i korridoren med elin. var
så jäkla trött, vi är nog drygast i världen egentligen, när vi är trött.

på bussen hem blev jag dålig igen. dålig kombination av baklängesåkande, snurrande,
mätt mage och stress. detta resulterade i åksjuka och jag blev akuttvungen att hoppa
av bussen och gå från gråsten. resten är sagt, kvällen har varit hemsk och jag vet ingen
annan än du som skulle förstå... du som visste allt, var är du nu? jag saknar dig.


vet inte alls vad jag ska göra denna träningslediga kväll. orkar inte riktigt heller. och
man får nog ha sådana dagar också, egentligen. nu ska jag iallafall gå. vet inte om det
blir mer ikväll.
puss,

Kommentarer
Postat av: elin

haha jag älskar vårt humör vi är på när vi är trötta :'D haha myyys

2009-09-16 @ 17:06:03
URL: http://elinbrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0