du stack ett hål i min kevlarsjäl,

slutade för en timme sen och har väl varit hemma i en halv ungefär. dagen sprang iväg,
bra dag. matten var också ganska rolig faktiskt. inte talen men allt vi pysslade med runt
om, så som arga leken osv... haha. jösses, dagarna har faktiskt vänt igen. jag är så glad
åt det.
kom dock hem till en mindre rolig överraskning, skolfotot hade kommit. och jag ser verkligen
asstöddig ut. jag förstår inte hur jag alltid lyckas se så konstig ut på alla skolkort....
sneakpeak;

lyckades inte få med de tre längst till höger, men det fick duga ändå. jag ser som
sagt hemsk ut och jag kommer skämmas ihjäl när katalogen kommer. och ja, jag
ska scanna bilden så att blixten inte kommer med, men jag orkar inte fixa det just
nu för scannern bråkar fan jämt med mig.
nu ska jag göra som alla andra bloggare och lägga upp dagens outfit, innan jag pyser
ner till soffan och powernapar.
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0