you treated her just like dirt, and now it's too late.

blev uppsala imorse, men det var inte en vidare trevlig erfarenhet alls. man blir så sjukt less
över att det finns såna här människor!? blev polisförhör och anmälan och jaa. som pricken
över i:et har jag fått världens fetaste skavsår.

positivare kväll, ut och gå med emma, hämta tunikan från nelly. assnygg och sitter jättebra.
hälsa på vovven och mormor, hem till emma och plugga matte med henne och tavo. emma är
verkligen asbra att ha när det gäller matte (väldigt många andra saker också förstås), men
jag kan så mycket mer bara hon sitter bredvid. :)

nu ska jag köra lite styrka och sen är det tekopp, spikmatta och läggdags.
puss,



tossiegull!

(btw, ringde till sjukhuset idag, och jag ska få röntgas inom kort! är så glad att jag skulle kunna gråta)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0