when it's late at night and you're fast asleep,

kanonkväll. är supernöjd att jag ändå drog mig iväg. gick runt en stund till bl.a. harry's, church
street och kalles innan vi bestämde oss för att slå oss ner på cheers. där beställde vi in mat och
dricka och satt en stund. blev ribs med pommes och en asgod coleslaw. satt där och glassade en
stund, tittade lite på fotbollen som gick på tv-apparaterna. efter ett tag var vi tvugna att flytta lite
på oss då de behövde vårat bord. satte oss i baren ist och beställde en summer drink;
granatäppelvodka, tränbärsjuice och sprite. (läs; ASGOTT.)
hann med att bli raggade på av på tok för gamla män, okej för mamma men hon är ju gift och
dessa karlar skulle kunna varit min pappa ungefär. nej usch, det var mindre trevligt. då avbröt vi
kvällen och tog bussen hem till pappa och lillebror, kröp ihop i soffan och kollade på en film tills
alla de tre andra snarkade ikapp. själv kollade jag klart på denna och nu sitter jag här igen, och
berättar om min kväll som började i ett rent helvete och slutade, med lite motvind, helt otroligt mysigt.

jag är glad. känner mig som mannen dom sjunger om i fem myror är fler än fyra elefanter,
"han är nöjd nöjd nöjd, mannen här är väldigt nöjd. så nöjd nöjd nöjd, han är glad för han är nöjd."
på ett ungefär, bara en spontan känsla sådär.
nu ska jag äntligen tillåta mig själv att återhämta mig från dagens migränattacker och krypa till sängs.
imorgon ska jag göra en rejäl kraftansträning och verkligen ta itu med pluggandet. har varit dåligt med
det på senare tid. godnatt sötnosar,
puss,


kvällens outfit utgjordes av en svart midjekjol från H&M, korallfärgat linne från 365sunshine,
och mina decimeterheals från H&M. ont i fötterna, men som jag älskar de skorna.

Kommentarer
Postat av: MATILDA

gillar bilden! :)

2009-09-21 @ 14:02:51
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0