down and up and down again,

värdefull träning idag. det gick bra för mig, riktigt bra "för att ha varit borta så länge",
ända tills jag sträckte låret. och ljumskarna mår inte bra dom heller. helgens match
sitter fortfarande i och hela kroppen värker av den ansträningen, dom kör för hårt med
mig helt enkelt, i förhållande till hur min säsong har sett ut. nu ska jag se till att bli helt
hel innan jag tränar igen.
det bjöds på tårta efter träningen för att fira dm-segern, och sen fick jag skjuts hem av
fanny och maggan. det var också ganska nice.

hem till detta tomma och tysta hus och sen är man tillbaka på noll igen. jag vill inte
riktigt vara här längre. men det blir väl bättre, så småningom. imorgon lovar jag. nu ska
jag röja upp på rummet innan jag ska leta redan på fotbollsmatchen på internet.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0