don't want your hand, this time i'll save myself.

har precis slurpat i mig sista skvätten av mitt te som catrin gjorde mig så grymt sugen på.
blev en kvällsmacka, ut med linser och nu är jag klar för läggdags. tänkte bara tillägga att
jag håller med alla som resumerat filmen till mig; ettan, män som hatar kvinnor, var bättre.
dock inte sagt att denna inte var bra, för det var den. verkligen. jag blundade dock genom
stora delar då jag är så fruktansvärt tjejig av mig att jag inte klarar av att kolla på slagsmål,
skottlossningar, yxor och blod osv. var lika med ettan. men jag tyckte ändå att den var
riktigt bra och har redan planerat in att gå på tredje när den kommer.
nu ska jag sussa som sagt, imorgon väntar jobb, slitgöra... not. haha för 120kr/h gör man
nog nästan vad som helst, (inom rimliga etiska gränser såklart). att ha en glidarjobb med den
lönen känns fan så jävla värt det. även om det blir rätt mycket facebook... godnatt!
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0