don't play cheap with your heart,

hej, jag heter eric campos
jag är jättekär i katarina dalhgren tillfälligt
men jag tycker att sofia sjögren är snyggast.
den fulaste på hela jorden är amanda berglin
fast fröken ur är nästan ännu fulare.
jag tycker att josefine järnkrok är helknäpp.
men maria ericksson är nog den mest korkade person jag vet.
hetast i universum är alva egebrand
och johan gustafsson kommer att gå längst i livet.
hejdå, nu ska jag ha sex med matilda jäderholm. 

1.Dra bland kontakterna på din mobil.
2.Stanna slumpvis.
3.Ta namnet och sätt som svar.
4.Fuska inte.
5.Utmana sedan fem andra.

utmanar de som vill, typ matilda kanske? orkar inte räkna upp fem andra. och min lista blev
jävligt tråkig måste jag säga. typ bara tjejer och ja. tråkigtråkig. men tidsfördriv är det ju.

kände av låren på träningen idag igen, blir riktigt trött på det här nu. men ja, säsongen är över
och snar väntar uppehåll, så jag får väl kämpa på. imorgon ska jag också ringa läkaren som håller
i min utredning och banka lite vett i dom. jag kan inte gå omkring och må såhär? jag har, utan
någon som helst överdrift, haft ont i huvudet i snart två år och allt jag får höra är att alla värden är
normala och att man inte är prioriterad. samtidigt ligger en halvårsgammal remiss för röntgen av
hjärnan och dammar. en enligt remissen brådskande undersökning som ska utföras inom en månad.
less? ja. blir bara tröttare och tröttare för varje dag.
jag orkar ingenting längre. sover på lektioner och sover när jag kommer hem, går och lägger mig
vid tio och sover tills jag absolut måste gå upp. ändå är jag så trött att jag knappt orkar tänka. och
detta ska vara normalt? skitbra.
funderar på att gå och lägga mig nu men jag vill inte riktigt. får se hur länge jag håller mig vaken.
puss,

btw, grattis littlewillie nio år!


Kommentarer
Postat av: matilda

åååååh, matilda vi ska ha sex!!!! :D:D:D:D

.. hahah, jag är övertrött :'D

2009-09-29 @ 22:39:15
URL: http://matildaj.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: haha jaa jag med! men klart vi ska, kom hit din jävel. :)

2009-09-29 @ 23:20:13
URL: http://lindenmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0