det kan va så förfärligt, det kan va så bra.

dagens vill ha: allt jag inte får önska...
dagens klädsel: 
replayjeans, vit t-shirt och kinky-tröjan.
dagens frisyr: uppsatt
dagens smink: ingenting
dagens låt: jag får liksom ingen ordning
dagens planer: övningsköra
dagens misslyckande: datumet, tårarna... ja, you get the picture.
dagens drog: lillebror
dagens köp: blomma, fika och en daim
dagens godis: daim
dagens humör: berg- och dalvana
dagens citat: "jag trivdes bättre i dina ögon"
dagens roligaste: garderobsstädning med mamma, och maybe matildas snärt?

ska ut med mamma nu, köra lite. var ett tag sen jag rattade sist. behöver komma ut också,
och mamma är bra. ska avsluta med att hämta syster vid tåget. äntligen kommer hon hem!
puss,

Kommentarer
Postat av: MATILDA

svar: det är KLART du ska ta åt dig snyggo! :D alla ska! åh,tackar! va kul att höra :)

2009-09-21 @ 14:01:52
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0