crumble, tumble, house of cards.

haha, läste mitt horoskop i tidningen imorse, och idag vet jag verkligen inte om jag tror på detta...

Väduren Väduren (2009-09-01) Njut av din popularitet. Alla vill träffa dig.
Passa på att prata om dina drömmar inför framtiden.



kanske blir till att sluta läsa dessa nu då, när det inte längre stämmer? vi får väl se hur dagen går..
haha. nå ja, sitter på jobbet nu. har haft en körig morgon då evalouise var sen, 32 samtal på
23 minuter. hjälp. hoppade specialidrotten idag eftersom jag inte kan vara med, så jag börjar 12.40
istället. jobbar till 12 och tjänar lite money istället för att sitta på kungsbäck och glo.
har egentligen inte alls tid för att blogga, men jaa vad gör man inte? haha, hörs.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0