but my man you're someone elses man,

träningen gick inte alls bra egentligen, men mina båda lag vann 3 poäng, så det blev väl
en 6st till mig iallafall. hade väl ingen innan, har ju inte tränat på år och dar, så jag ligger
på max 20 medan resten har runt 120. ja, ganska omöjligt att vinna poängligan i år...
körde till hille och hämtade malin, tillbaka hem via åbyggeby. fan vad jag är bra!

precis som jag borde ha gjort igår så ska jag nu skriva klart arbetet om dessa romerska
kejsarna... fan ta historia säger jag bara, så himla ointressant! tack och lov är det bara
två lektioner i veckan. men ja, resten av kvällen blir nog plugg, dags att vända trenden.
puss,


random pic från gårdagen.

Kommentarer
Postat av: johanna ringh

frågesstund i bloggen min tildur, fråga nåt vettja :D

2009-09-29 @ 16:23:13
URL: http://sweethoneybee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0