because of you i don't know how to let anyone else in,

hade en jättetrevlig kväll hos catrin igår, spelade cluedo och hockeyspel och kollade på
lite utav mamma mia. när jag och jesper skulle gå till bussen fick hela sällskapet för sig
att de ville åka bil, så jag catrin jesper jim caroline och david packade in oss i bilen och
körde först hem jesper till furuvik, toapaus där och sen fortsatte vi in mot stan och hem
till mig. jag stupade i säng ganska direkt. kvällen var riktigt rolig iaf, alla var fan helt
knäppa. haha.

matchen idag gick åt skogen, både resultatsmässigt och för min egen del. huge var bättre,
det var liksom inget snack om saken, därför vann de också med 3-0. men för mig, hjälp.
vill ju gömma mig för tid och evighet, så jävla dåligt gick det. fick starta och köra första och
halva andra ungefär och varför förstår jag verkligen inte. jag var sämst.
nu ligger jag i soffan och tycker synd om mig själv, tröstäter lite godis och tittar på tsatsiki,
morsan och polisen
. och här tänker jag ligga ett tag.
puss,

Kommentarer
Postat av: Erika

Du har varit borta länge, då kan du inte tänka sådär! Det måste ta sin tid :) Och det gick absolut inte så dåligt för dig Matilda!

2009-09-13 @ 16:49:22
URL: http://eflowertwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0