you treated her just like dirt, and now it's too late.

föll återigen tillbaka i det här med mina horoskop...

Väduren
Väduren Vecka: 44 (2009-10-26 - 2009-11-01)
Du kanske inte själv ser dig som en stjärna i hemmet, men du är
faktiskt riktigt begåvad, särskilt när det gäller matlagning. Den där
speciella rätten du är så bra på är oslagbar. Sväng ihop lite och ta
med till jobbet. Gesten imponerar på dina kolleger och gör alla lite gladare.
Generositeten får du tillbaka flera gånger om.

undra om det är min mozzarella-kyckling de menar? eller kanske mina soppor? hehe,
det var ju inte för intet man fick mvg i hemkunskap... men att laga mat till hela kontoret
här kändes lite omständigt, vi är väl en 140 pers tror jag. minst.
nu ska jag smutta vidare på min tekopp och fortsätta jobba.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0