you are everything i want, cause you are everything i'm not.

haha alltså, jag har totalmissat idol när det går på tv så när min syster idag visade mig detta
klipp höll jag på att dö av skratt! fan vad pinsamt!

observera alltså att camilla står till vänster och carolina till höger...

HAHA, ursäkta men HAHAHAHA. stackarn! underhållning dock, skadeglädje är som sagt den enda
sanna glädjen.
funderar på om jag ska försöka orka gå till ica och köpa nåt gott att äta. har dock grova problem
med att svälja så jag funderar på typ glass eller choklad, för det smälter ju i munnen. några tips?
puss,

Kommentarer
Postat av: petra

haha, jag tyckte det var ganska tragiskt...

2009-10-04 @ 17:11:42
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0