we keep on fallin' until we reach the ground,

buuuuuuuu, på beställning av matildaj.
slutade fyra idag och sprang som expressbud till nygatan och lämnade lite papper och dylikt
till johannes. efter det blev det hem till mina otroligt underbara syskon, och vi har skrattat
hela kvällen. ätit marängsviss och kikat på afv. dessutom har jag matilda över på visit, men
varför kan jag inte avslöja. det är en hemlis och jag hyser starka misstankar mot min mor
vad det gäller att läsa min blogg, tyvärr. :)

men roligt var det iallafall. dessutom har jag fått alla bilder från studiofotograferingen, och jag
är tveksam till om jag lägger ut nån alls. haha :'D det här med modell var inte riktigt min grej.
haha, men jo, något ska ni väl få se så småningom. nu ska jag dra mig och vara lite social ist.
puss,


Kommentarer
Postat av: matilda

fastän du envisas med att blinka just när kameran knäpper så tycker jag att du är söööt iaf!

2009-10-30 @ 00:18:46
URL: http://matildaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0