vissa stunder kan det kännas ensamt,

ikväll har vi firat kakko/lindénsläktet all night. så trevligt och mysigt. man gör sånt här allt för
sällan, vilket ifs resulterar i att man uppskattar tillfällena som ges ganska mycket mer. för jag
är riktigt glad att jag befinner mig i den släkt jag gör. man borde ta fler tillfällen i akt och umgås
mer, för det är verkligen de nära och kära som formar en till den man är.
jag har haft jättemysigt/trevligt/roligt ikväll och det var synd att det var några kusiner och dylikt
som uteblev. nästa gång, vilket jag hoppas blir snart, önskar jag att alla kan komma.
ni är fetingbäst, allihopa. dessutom har jag världens goaste kusin.

jag vet vem jag vill vara barnvakt åt, resten av livet! gofisen.
nu ska jag faktiskt träna, såhär på en lördagkväll. blir legmagic och egenfys. godnatt!
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0