vad vill du säga, när allting är sagt?

jag har packat klart! jag har gjort allt som stog på dagens lista utom geografiuppgiften...
riktigt risigt av mig, jag vet det. men tiden räckte helt enkelt inte till. vet inte om jag klarar
av att sitta uppe och göra den nu, jag måste sova minst 8 timmar annars lever jag inte
dagen efter. jag blir alltså riktigt dåligt om jag inte sover. inte sur eller nåt utan sjuk,
svimmar och har mig. vet inte jag, välmående mot betyg? vad säger ni?
pyser direkt efter skolan imorgon, vilket förmodligen innebär att detta är sista inlägget nu
tills på söndag. skulle vilja blogga där borta men internet är inte tillgängligt i våran stuga
och det är ju faktiskt rätt skönt ändå.
bild från tidigare iår, feb, precis innan skoterutflykten. hade jag världens lyckligaste lillebror
eller? haha.


nu ska jag ta mig en funderare där om geon. godnatt sötnosar, trevlig helg!
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0