lies will lock you up with truth the only key,

jag vaknade tjugo över två idag, tjugo över två! och detta kommer från tjej som sover till
senast nio i vanliga fall. helt chockad blev jag när matilda kläckte ur sig klockslaget.
hade iallafall mysigt igår och hemskt roligt, och dessutom gladde vi oss verkligen åt att
camilla åkte ur idol. jag har aldrig gillat henne.

hur som haver, matilda åkte hemåt vid fyratiden och jag har sedan dess, slö som man är,
legat i sängen och kikat på brothers and sisters. har första säsongen hemma och anser att
detta är en superbra serie, så jag tänker fortsätta titta på det nu.
puss,


sen att justin och senator mccallister är pretty goodlooking är bara ett stort plus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0