lät du henne komma närmre?

dagens vill ha: bättre självkänsla, minskning på vissa siffror....
dagens klädsel: ginajeans, tröja från zoul, mina heels från din sko.
dagens frisyr: utsläppt och plattat
dagens smink: mascara
dagens låt: lät du henne komma närmre?
dagens planer: sova
dagens misslyckande: baksida lår!
dagens drog: vet icke?
dagens köp: mat
dagens godis: nada
dagens humör: berg- och dalvana
dagens citat: "om jag kunde så skulle jag... lyfta min arm och peta ut skiten ur ditt öga"
dagens roligaste: internskämt, ÖÖÖÖÖÖÖUEH!

trött tjej, orkar inte skriva något. träna, skola, matilda, träna, plugga. nu äntligen sova!
puss,

Kommentarer
Postat av: matilda

haha, älska internskämtet där! :'D

2009-10-08 @ 10:21:53
URL: http://matildaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0