it's complicated, it always is.

vaknade av att sotaren dammsög kakelugnen och skorstenen. inte världens dröm wake-up.
insåg redan då att jah aldrig skulle orka gå i skolan och jag la mig igen och sov vidare. när
jag vaknade nästa gång kände jag att jag verkligen skulle göra matten, vilket jag alltså tog
mig till skolan och gjorde. borde få mvg bara för den ansträningen.
den stora frågan kvarstår ju, vart fan tog rösten vägen?! blir bara hemma idag förutom den
svängen jag måste åka till team sportia för att hämta iläggen.
lever i soffan och på varm, flytande föda. härlig helg!
puss,

Kommentarer
Postat av: Catrin

hahah men jag orkar inte :'D

2009-10-02 @ 15:16:02
URL: http://catrinoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0