in a closed off corner of my heart i'll always see your face,

efter en tripp till ikea blir det alltid mycket roligare att städa rummet, vilket jag alltså gjorde
när jag kom hem igen. blev lite sånt där smått, blommor till fönstret och galgar och sånt.
tråkigt att lägga pengar på men det blir genast mycket mysigare. tur att man har föräldrar
med plånböcker...
efter att ha sprungit där i en timme och städat oräknerliga timmar så är jag helt slut. känner
mig dock väldigt nöjd. feberfri idag, och det lutar mot ett eventuellt biobesök ikväll. vi får se
om orken håller. nu ska jag sörpla i mig lite soppa och sen åka till hunden. iiiih vad jag älskar
henne. haha. mitt livs nya stora kärlek. kan lova att den blir svår att konkurera ut!

puss,

Kommentarer
Postat av: petra

åh vad söt hon är!

2009-10-04 @ 17:09:33
URL: http://petraao.blogg.se/
Postat av: matilda

sv; jag vet inte hur, hon gav oss dom bara. tror det var för melinda och ottis skrivit upp många namn oså :D

2009-10-04 @ 20:08:16
URL: http://matildaj.blogg.se/
Postat av: Klara

jag som trodde jag var din stora kärlek och att ingen kunde ta min plats!! :O

2009-10-07 @ 23:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0