i'm wishing you'd be here with me now,

stress stress stress. när ska man komma undan? det är bl.a. stress som gör oss tjocka runt
midjan och bryter ner oss mentalt. anledningen till det förstnämnda är att kroppen frigör
kortisol, vilket är ett hormon som finns i kroppen. lång historia kort, för mycket stress gör att
det binder mer fria fettsyror i blodet. borde alltså lära mig att slappna av. vilket jag ska fr.o.m.
imorgon kl13. innan dess växer min "att göra-lista" med sjumilasteg.
till skolan och träna, skriva prov,
hem och packa, städa, inlämningsuppgift i geografi.
till stan och handla, och lämna in min telefon som gick sönder när jag tappade den i golvet igår.
till strömvallen, träna igen.
komma ihåg att försöka sova i tid, ringa till jobbet, leta reda på min gamla mobil, ringa um.

ni ser va? nu ska jag dra på mig träningskläderna, plugga den tid jag får över och sedan fara
till strömvallen. undra hur träningen ser ut utan 3orna... kommer inte vara nå folk alls känns det
som. hur som haver, jag måste plugga nu.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0