du vill ha det du förlorat, men mig får du inte tillbaks.

jag har haft en jättebra dag idag. förutom min usual morningsickness. men det var en bagatell.
var på föreläsning idag istället för träningsläran. sex, relationer och jämställdhet tror jag att
ämnet var och manne forsberg hette killen på scen. han fick verkligen ämnet att bli så sjukt
roligt och jag skrattade, och skrattade, och skrattade... han gjorde det jättebra och berättade
sin självbiografi och bakgrund så himla roligt. jag funderar faktiskt på att ta och läsa hans bok,
och hoppas på att den är lika rolig som honom.
hittade en jacka/kappa på vila som inhandlas inom snar framtid idag också, kan röra sig om typ
imorgon. får se om farsgubben öppnar plånboken, så lyder våran "överenskommelse" om
studiebidrag och pengar. hoppas hoppas. nu i väntan på "roast på berns" ska jag träna lite.
puss,
 
jag ska aldrig mera säga sanningen till någon som saknar förmågan att förstå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0