du tog för givet att jag kunde, men du glömde fråga mig.

jag har världens bästa lillebror. ikväll har han pussat och blåst på mitt huvud i hopp om
att han ska kunna bota dagens fruktansvärda huvudvärk. jag vet att jag har sagt det
förut, men han är verkligen världens sötaste. och jag älskar honom av hela mitt hjärta.


skolan idag var som vanligt. långtråkig och tröttsam, tur att jag har catrin. för idag var
rasterna riktigt roliga. i appreciate it dear. blev käk och fika på coffeehouse innan vi
skiljdes åt. dessutom fick jag äran att träffa hennes big love vilket var mycket trevligt.
är glad för dig stumpan!
har legat mer eller mindre deckat sen dess, och nu ska jag kolla på desperate houswives,
sen ska jag sussa. åtminstone försöka.
puss,

Kommentarer
Postat av: Catrin

tack stumpan! <3<3

2009-10-15 @ 09:53:31
URL: http://catrinoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0