du säger att jag skrämde bort dig, men du var ju aldrig här?

dagens vill ha: magnetröntgensvar, mindre huvudvärk och illamående.
dagens klädsel: replayjeans, ribbad t-shirt, kavaj och heels från H&M
dagens frisyr: utsläppt
dagens smink: mascara
dagens låt: med ena foten utanför
dagens planer: kolla fotboll sen sova
dagens misslyckande: vet inte, inga folk på bank?
dagens drog: cacao creme
dagens köp: -
dagens godis: -
dagens humör: sprudlande, trött dock vilket gör allt hysteriskt roligt.
dagens citat: "han frågade vem du var så jag sa att du var 'nån brud jag strulat med'".
dagens roligaste: glömde tugga ur innan jag svarade, i totalbrist på hjärnceller.
allt är roligt när man jobbar med linn. och ni andra förstår inte alls förstås. lite internt.

har varit på vår sista träff med tyrone idag också. tycker att det har varit en bra grej det här,
både för laget och spelarna. jag har fått ut jättemycket av att diskutera t.ex. självkänsla, tro
på det man gör, motivation, vad som gör oss till ett bra/mindre bra lag. supernyttigt.
nu måste jag ta tag i skolböckerna, och kolla på fotboll... haha.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0