du om nån borde förstå att man inte gör såhär mot mig,

gympan var superkul, och superjobbig. det gör jag fler gånger kan jag ju säga! :)
stannade kvar efteråt och simmade i cirkus en halvtimme, superskönt. mindre bra att
jag nu sitter och stinker klor, vilket vi förövrigt konstaterade att jag är allergisk mot.
hela jag var röd som en kräfta och hela kroppen jättekliade.
blir 8-16 imorgon, trots att jag egentligen hade 12-16. marie var sjuk så man får offra
sitt lilla lov här. kommer förmodligen jobba även på fredag och då har jag gjort hela
lovet. jag kommer att se dollartecken snart, det måste jag. annars skulle jag aldrig orka
sitta av dessa timmar. men jag har ett jobb, och jag har tur, vilket jag är oerhört glad
över. så nu tänker jag sluta klaga och skutta i säng istället, för trots att klockan bara är
halv tio så är jag helt slutkörd, och jag ska upp med tuppen imorgon. godnatt!
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0