du kommer gå i solglasögon och sakna nån du aldrig haft,

det blev ingen bowling igår, det fanns ingen ledig bana. vilket vi tyckte var väldigt synd
eftersom vi var jäkligt taggad på det. försökte med biljard, men de hade flyttat och på
nya stället krävde dom numer leg, fast de inte gjorde det innan. alltså blev det inget sånt
heller. började iallafall med att möta upp maria på stan, går runt en stund, ta en fika osv.
sedan fick vi för oss att vi skulle käka och begav oss till church street. asbesvikna på
maten gick vi därifrån typ 45 min senare. det motsvarade inte alls våra förväntningar.
efter detta mötte vi sandra och jennika och gick alltså runt och letade tidsfördriv. slutade
med att vi satte oss på wayne's och sen skulle de käka så det blev donken. åkte hem rätt
tidigt och gick och la mig, helt slutkörd efter denna jobbvecka.

idag gick jag på stan med petra, tittade och pratade om allt mellan himmel och jord osv.
jättetrevligt och superkul att träffa tjejen igen efter en hel vecka. (hehe ja men vi brukar
ju ses dagligen!). jag köpte ett par glansleggings. JAG. trodde aldrig att jag skulle falla
för den trenden då jag intalat mig själv att jag inte skulle passa i sådana. men nu har även
jag ett par i garderoben. kan visa sen.

nu ska jag duscha och sen börja göra mig klar för kvällens restaurangbesök. ut och käka
med kricke och annette! mysmysmys. blir cheers tror jag, sen får vi se. :)
puss,

Kommentarer
Postat av: petra

haha. leggingsen blev asbra! tack för det trevliga sällskapet, ses på måndag!

2009-11-01 @ 00:39:34
URL: http://petraao.blogg.se/
Postat av: Sanna ,

trodde inte heller att jag skulle göra det , tyckte det var jätte fullt i början men nu tycker jag det är jätte snyggt! :)

2009-11-01 @ 00:53:22
URL: http://sannabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0