if i could turn back time, i'd go wherever you will go.

dålig aktivitet här jaa jag vet. blev jobb både igår och idag varav jag inte hade räknat med det
sistnämnda. hade verkligen behövt en sovmorgon, blir ev ingen sådan imorgon heller. kommer
jobba bort hela lovet...
hur som haver, mysteriet på greveholm-mys med catrin igår, kolla på londonresa som vi ska
boka nu snarast. mycketmycket värdefullt.
idag jobbade jag halvdag, sen lunchade jag med matilda innan det blev dags att gå till fotostudion.
ååh vad kul det var. kände mig som ett barn på julafton, och nej jag brukar inte tycka speciellt
mycket om att vara med på kort, men det här var riktigt roligt. visar bilder sen.

förövrigt så har våran kamera med alla bilder från helgen gått sönder och jag har bara lyckats
rädda ett fåtal. men jaa, ni får väl nöja er med det helt enkelt.

 




 *

*bildförklaring; vi står alltså mitt på nipfjället i en nedförsbacke. på skylten står det; 1. stanna
bilen. 2. frikoppla. 3. rulla. så vi stannar, frikopplar, och rullar.
baklänges upp för backen. ganska läskigt faktiskt. grymt skum synvilla, för det måste det väl
vara? det där lilla trollet kan väl inte dra upp bilen?

nu ska jag käka, och byta om... hela jag är full av hundhår, det var någon som envisades med att
sova på min mage. pluttan. skriver nog kanske senare.
puss,


Kommentarer
Postat av: klara

på den sista bilden med dig och snögubben är du till höger eller vänster, ser ingen skillnad :s ;D <3<3

2009-10-29 @ 13:06:54
Postat av: matilda

bussigt... står till höger ser du väl!? ;o <3

2009-10-29 @ 19:03:56
URL: http://lindenmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0