den här plasten är nån annans och jag måste hitta ut.

idag har jag röngtat min hjärna. äntligen. de ringde under livskunskapen och frågade om jag
kunde komma inom en timme. svarade ja och gick skakande in i klassrummet igen. hann bli
jävla nervös på den timmen. och det var inte alls särskilt kul att gå igenom den där undersökningen.
att ligga med huvudet fastspänt i 20-25min och inte få röra en fena och dessutom tvingas lyssna
till det där jäkla oljudet var fruktansvärt påfrestande och jag fick värre huvudvärk än på länge.
som tur var hade jag catrin med mig, vilket faktiskt dämpade den ångestladdade upplevelsen
litegrann, tusen tack älskling! jag står dig i evig skuld. nu är det bara två veckor till svaren
kommer. så skönt att äntligen ha det gjort.

denna i övrigt väldigt ångestladdade kväll har spenderats hos emma, med näsan i skolböckerna
litegrann iallafall. som vanligt blev det livliga diskussioner vid deras köksbord. så jävla roligt! det
är verkligen ett återfunnet andra hem det där. så tacksam.
nu är det efterlängtad sömn. godnatt!
puss,


Kommentarer
Postat av: Catrin

det är självklart att jag stöttar dig genom den här jobbiga tiden, älskling <3

2009-10-09 @ 17:34:32
URL: http://catrinoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0