you will always be mine, in the back of my mind.

vaknade av att madde ringde. tycker att det är grymt irriterande att vakna av telefonen eftersom
jag alltid blir så förbannat vettskrämd. men madde hade grymt positiva besked, det är för varmt
ute vilket resulterade i att isen på brynäsvallen hade smält och vallen var avstängd! skulle ju stått
i kafeterian hela förmiddagen egentligen så det kändes jättebra faktiskt.
blev stan och sånt med mor och malin. snabbinköpslista tills lönen kommer; väska & örhängen från
vila, och två (får ett par på köpet) par nya glasögon. hittade superfina tommy hilfigers som ska bli
mina.

hade asroligt vid matbordet idag...


osten är malins lilla verk. när hon hade lekt klart fick hon för sig att hon skulle plocka upp packman's
mat och skjuta iväg den på oss övriga, och på pappa (HAHAHA!) landade den mitt på överläppen,
helt rakt och precis som feta hitlermuschen! så jävla roligt. till och med pappa skrattade, dock ville han
inte riktigt vara med på kort. jag skrattade iallafall så jag grät. mitt pms-monster till syster har verkligen
sina goda stunder också! fan vad kul det var....


bjuder på en bild på nya färgen, fast det är så svårt när blixten vägrar göra den rättvisa.
därför blev det en suddig en, utan blixt. jag ser verkligen trött ut, haha.  
hur som helst, efter jag har klippt mig blir det ännu mörkare, det här är bara nån slags
mellanlandning. nu ska jag kila!
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0