you don't feel it now, 'til the need burns.

nu har jag suttit i timtal och letat efter en bild på min nya väska, men det vill inte finnas någon.
(jaa jag köpte en till idag, men det behövdes. en storväska). det blev iallafall en vit väska från
converse, ja ni vet?, från accent och jag passade ju på medan det var 25% rabatt i hela butiken.
wiiie, ibland är jag bra.
dessutom försökte jag knäppa kort på nya hårfärgen, men blixten ville verkligen inte samarbeta,
vilket blev anledningen till att jag slänger upp en gammal bild som matilda har knäppt.

även om jag är lite större nu så är hårfärgen ungefär densamma, liiite rödare nu.
(ser nu att ringen sitter där den gör nu också, har i princip aldrig tagit av den sen
jag köpte den, shit vad gammal den är!).
nu ska jag skutta in i duschen och sen sussa. natti!
puss,


Kommentarer
Postat av: Petra

håret blev faktiskt jätte bra! tar du med väskan till skolan imorgon?

2009-11-26 @ 21:55:08
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0