vi ställer frågor och jag är trött på mina svar.

jag fryser. jag fryser så jag skakar och jag är trött i hela kroppen. har ont, i varje led värker
det och jag är less. sitter och funderar på om jag kanske inte alls är frisk än eller om det är
följden av för lite sömn. jag orkar inte gå ner efter tempen, men visst känner jag mig varm.
fast det gör man ju av ren inbillning bara för att jag har fått för mig det här nu.
min far låg och snarkade som ett ångvält igår, vilket resulterade i att jag inte kunde sova, och
därför alltså inte äta. för det kan jag inte när jag sovit kasst.

jag tycker att hela dagen har varit rätt värdelös och jag har snurrat tillbaka in i min onda cirkel
av förbjudna tankar. jag trodde verkligen att jag kunde förlåta er båda två. jag ville verkligen
kunna och jag gav det ett helhjärtat försök. men jag kan inte. jag klarar inte av det. samtidigt
känner jag att jag är skyldig er en ursäkt, vilket jag egentligen vet att jag inte är. jag är inte
skyldig er ett dugg, ingenting.
hjälp mig ur det här, jag har ältat det för länge.


snusade med gosigosi efter tandläkarbesöket idag. faktastiska djur, hon förstår mig.
och dessutom är min tand hel nu. det känns också ganska bra.
är så sliten så jag skulle vilja lägga mig nu, kan man göra det innan nio? hjälp.
puss,

jag är aldrig nöjd med något, jag har alltid varit sån,
när jag ser mig själv i spegeln vänder jag mig om.


Kommentarer
Postat av: elin

ja fast nu fick den liv igen!! fast man vet aldrig hur länge! ska skynda o spara bilderna på hårdisken nu men tack endå gumman :)

2009-11-09 @ 21:19:16
URL: http://elinbrodin.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: det gör jag också, ibland. :)



matilda, nu känner jag att vi måste träffas och prata snart, när kan du? hör av dig! <3

2009-11-09 @ 21:56:33
URL: http://matildaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0