this is the first day of my life,

jag har haft världens bästa kväll. jag har världens bästa kollegor och bishop arms hade
världens godaste kycklingfilé. jag trivs så jäkla bra med "brudarna" från LF rec. helt sjukt,
jag som inte brukar ha så lätt att klicka, inte så lätt för att öppna mig och prata. jag är så
himla lycklig att jag har dem och jag skulle inte önskat mig en annan kväll. mer behöver
jag inte säga känner jag.

dessutom har jag världens bästa catrin och fast det inte var mycket vi sa så gjorde det så
jäkla mycket att säga det högt, att få det sagt. åh vad jag är glad åt att jag har dig.
och august forsström, min älskade vän, i owe you one. du är bäst!
plus att min gruppledare/chef på jobbet är så fruktansvärt gullig och gör mig så glad!
nu ska jag kolla på sista perioden av brynäsmatchen med världens bästa pappa. hörs.
puss,

Kommentarer
Postat av: catrin

du vet att jag alltid lyssnar på dig, gumman :) <3<3<3

2009-11-12 @ 22:27:46
Postat av: malin

men... jag då? som alltid stampar i trappen och är riktigt störd? som kastar ost och alltid vill ha hjälp med håret, som får dig att skratta som ett zoo och ska ta med dig på melissa, som har sönder willys inredning och håller mig i listen på väggen när jag går? jag som ska bli din bartender? :(

2009-11-13 @ 17:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0