these voices trapped inside my head,

dagens vill ha: svart nagellack á la bl.a. kenza och paris hilton
dagens klädsel: replayjeansen, linne från 365 sunshine, cardigan från vila.
dagens frisyr: pony tale
dagens smink: mascara, solpuder och rouge.
dagens låt: the one that got away
dagens planer: dricka te och äta kvällsmacka, sova.
dagens misslyckande: ingen sovmorgon för min del.
dagens drog: musik
dagens köp: chokladboll i cafeterian
dagens godis: hm... räknas det ovanför?
dagens humör: relativt bra
dagens citat: "nu tycker jag att du är lite vrång"
dagens roligaste: malins fortsatta kupp om att klistra in trädgårdstomar där folk minst anar det.



måste investera i ett svart lack snarast. det är ju så gräsligt snyggt! eller vad säger ni?
vet inte vad det är med mig, men jag och svart nu... allt ska vara svart! klänningar, naglar,
accessoarer. skulle vilja måla väggarna i min garderob svarta till och med. åtminstone en.
men nej usch, nu ska jag slita mig.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0