spar plats åt någon annan och låt det vara tomt,

inledde dagen med världens längsta dusch, vilket resulterade i att jag fick stressa som en tok
och glömde bort att äta upp frukosten jag gjort i ordning. hela dagen har varit lite upp och ned-
vänd pga detta. och jag kom på nu, FAAAN jag glömde gå till körskolan!
fick iallafall gå och kolla på tjejernas skolsm-match på strömvallen, men det var så fruktansvärt
kallt ute att vi bara klarade av första halvlek. träffade jeppen för första gången på hundra år,
hehe. jag har saknat dig ungefär lika mycket som du har saknat mig vännen. :)

lunch och två lektioner till. sen följde jag med pernilla hem till hennes nya fina lägenhet i stan.
världens mysigaste etta och jag är sjuuuukt avundsjuk. det var så himla fint! där vill jag bo!
perfekt som första bostad liksom. jag längtar tills jag flyttar hemifrån.
på tal om att flytta hemifrån så fick jag ett mejl från jobbet idag innehållande julklappslistan.
mitt val står mellan en supersöt liten brödrost eller ett snyggt bestickset på 24 delar. båda
dessa är ju perfekta att ha när man flyttar hemifrån! kan försöka visa bilder på dem lite senare.
nu ska jag ta tummen ur och börja plugga naturkunskap!
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0